dimarts, 3 de desembre de 2013

PERSPECTIVA, PLÀNOL I MAQUETA DE LA NOSTRA AULA.


UNA VEGADA JA TENIM LOCALITZADA LA NOSTRA AULA I ALTRES INSTAL.LACIONS AL PLÀNOL DE L’ESCOLA LA MESTRA ENS PROPOSA UN ALTRE REPTE: COM SERIA UN PLÀNOL DE LA NOSTRA CLASSE SI L’HAGUESSIM DE DIBUIXAR?

      PRIMERAMENT I AMB L'AJUDA DE L'ESCALA FEM FOTOS A OBJECTES I   
      XIQUETS I XIQUETES DE LA CLASSE PER SABER COM ES VEUEN DES DE
      DALT.
ENS ADONEM QUE ALGUNS OBJECTES TENEN LA MATEIXA FORMA SI ELS MIRES DES D'UN COSTAT, DES DE L'ALTRE COSTAT, DES DE DALT O DES DE BAIX. PERÒ ALTRES SÓN MOLT DIFERENTS.

DE MANERA INDIVIDUAL FEM EL DIBUIX  DE LA NOSTRA PROPOSTA, L’EXPLIQUEM A LA RESTA DEL GRUP I FINALMENT FEM UNA MAQUETA AMB PLASTILINA CONJUNTAMENT ( UNA PER EQUIP). 
CADA EQUIP EXPLICA A LA RESTA QUÈ HA PASSAT, QUINS DUBTES O PROBLEMES HA TINGUT I LA RESTA D’EQUIPS VALOREN LES SEMBLANCES, DIFERÈNCIES, MILLORES A FER,…
DE CADA MAQUETA AGAFEM LA MILLOR PROPOSTA I EN FEM UNA DE FINAL.

ESCOLTANT ALS COMPANYS / ES , PENSANT EN RECTIFICAR LES NOSTRES IDEES, AGAFANT EL MILLOR DE CADASCU I TREBALLANT EN EQUIP HEM ACONSEGUIT RESOLDRE UN ALTRE DUBTE !





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada